1. Bestellen en betalen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen en betalen?

Wij accepteren alleen betalingen via iDeal. Na het bestellen van de producten in de webshop en invullen van de persoonlijke gegevens wordt u automatisch doorverwezen naar de betaalpagina. De exacte stappen voor het bestellen:

  • Op de productpagina van de artikelen kunt u kiezen om het product direct te bestellen door te klikken op de knop ‘IN WINKELMAND’. Bij enkele producten dient u eerst te kiezen voor het gewenste aantal m² om vervolgens het bedrag en de knop ‘IN WINKELMAND’ te weergeven.
  • Nadat u alle artikelen heeft toegevoegd kunt u met de cursor boven in het scherm met de blauwe lint over de tekst ‘WINKELWAGEN’ bewegen. U krijgt vervolgens een uitklapmenu met alle gekozen producten en een subtotaal prijs.
  • Klik op ‘AFREKENEN’ om verder te gaan met betalen
  • Bij Billing Details kunt u de gegevens invullen betreft Naam, Verzendadres, Postcode etc.
  • Bij Overige informatie kunt u eventueel extra opmerkingen doorgeven
  • Als u alles heeft ingevuld kunt u kiezen om aan te geven met welke bank wilt u betalen bij de iDeal optie. Klik op ‘SELECT YOUR BANK’ om alle banken te weergeven en kies vervolgens uw eigen bank.
  • Klik onderaan op ‘BESTELLING PLAATSEN’
  • U wordt nu doorverwezen naar de betaalpagina.
  • Volg de instructies van uw bank om de bestelling af te ronden.
  • Indien het betalen is gelukt, dan keert u terug naar onze webwinkel
  • Na betalen via iDeal krijgt u een opdrachtbevestiging

Welke betaalmogelijkheden accepteren wij?

Reguliere bestellingen via de webshop

Wij accepteren alleen betalingen via iDeal. Na het bestellen van de producten in de webshop en invullen van de persoonlijke gegevens wordt u automatisch doorverwezen naar de betaalpagina.

Bestellingen via e-mail en op factuur

Bij specifieke bestellingen die aan ons gemaild worden krijgt u een tijdelijke betaal link. Als u betaald via een tijdelijke link, dan is het ook alleen mogelijk om te betalen via iDeal.

 

2. Levering

Leveren wij in heel Nederland?

De verzendregio is per categorie aangegeven:
  • Complete set van Renovlies en Latex 
    1. Bezorgen mogelijk in Midden-Nederland op een thuisadres.
    2. Let op dit is een deellevering. De bestelling wordt in twee delen aangeboden. Het renovlies met lijmemmers wordt rechtstreeks verzonden vanuit de leverancier en de sausemmers met toebehoren wordt verzonden vanaf ons magazijn in Heteren.
  • Renovlies behang 150 gram
    1. Bezorgen mogelijk in heel Nederland op een thuisadres met uitzondering van de Waddeneilanden.
  • Renovlies behang 200 gram
    1. Bezorgen mogelijk in heel Nederland op een thuisadres met uitzondering van de Waddeneilanden.
  • Renovlies toebehoren
    1. Alleen afhalen bij ons magazijn in Heteren. Bezorgen is mogelijk in overleg.
    2. Uitzondering: bij het bestellen van een complete set met renovlies en latex kan dit wel bezorgd worden en worden de artikelen bij de deellevering vanuit ons magazijn toegevoegd aan de bestelling.

Wat zijn de levertijden?

Levertijden

Na het ontvangen van de betaling en bestelling zullen wij de artikelen verzamelen en versturen.

De levertijden is per categorie aangegeven:

  • Complete set van Renovlies en Latex
    1. De bestelling wordt in twee delen aangeboden: het renovlies met lijmemmers wordt rechtstreeks verzonden vanuit de leverancier en kunt u indien op voorraad verwachten met een week (7 dagen). De sausemmers met toebehoren wordt verzonden vanaf ons magazijn in Heteren en kunt u verwachten binnen 1 week (7 dagen).
  • Renovlies behang 150 gram
    • Levering binnen 7 dagen na orderbevestiging.
  • Renovlies behang 200 gram
    • Levering binnen 7 dagen na orderbevestiging.

Is de levering tot aan deur?

Aflevering

Bij het verzenden worden de artikelen naast de vrachtwagen afgeleverd.

We gaan ervan uit dat de wegen voor het afleveren van de artikelen goed begaanbaar is (met bestrating opgeleverd). Als dit niet het geval is, dan graag vermelden zodat wij contact kunnen opnemen om de verzending te regelen.

Wat gebeurd er als de artikelen niet op tijd geleverd kunnen worden?

Goederen niet op voorraad, specifieke levertijd of aanvraag per e-mail met leverdatum?

Indien wij de goederen niet tijdig kunnen leveren, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.

Hoe stellen wij u op de hoogte:

  1. Via e-mail. U krijgt informatie dat de levering niet binnen aangegeven levertijd afgeleverd kan worden. U kunt kiezen om de nieuwe indicatie van de levertijd af te wachten of de bestelling te annuleren. Als u de bestelling wilt annuleren, dan verzoeken wij u om te reageren op het e-mailbericht. U krijgt dan het aankoopbedrag teruggestort.
  2. Via telefoon. Het kan zijn dat wij mogelijk een alternatief kunnen voorstellen. Bijvoorbeeld een deellevering. Mocht u daarmee akkoord zijn, dan wordt de bestelling verder in gang gezet. Mocht u niet akkoord zijn, dan kunt u ook ervoor kiezen om de bestelling te annuleren via e-mail en wij storten dan ook het aankoopbedrag terug op uw rekening.

Heeft u een specifieke levertijd aangegeven in het opmerkingen veld of in uw bestelling per e-mail?

Het kan zijn dat u de goederen sneller geleverd wilt krijgen, dan de levertijden zoals wij vermelden in de webshop. Wij adviseren om specifieke levertijden eerst met ons telefonisch af te stemmen. Mocht dit lukken binnen de gewenste periode, dan kunt u de bestelling plaatsen en in het opmerkingen veld de afspraak voor levering nog een keer vermelden.

Als u zonder overleg een datum heeft aangegeven die wij niet kunnen nastreven, dan stellen wij u hiervan op de hoogte per e-mail of nemen wij telefonisch contact op. We geven dan aan welke levertijd wij kunnen behalen en als u hiermee akkoord bent, dan wordt de bestelling voortgezet. Bent u niet akkoord, dan kunt u de bestelling via e-mail annuleren en krijgt u het aankoopbedrag teruggestort.

Aankoop annuleren zonder bedenktijd als wij niet tijdig leveren is mogelijk in de volgende gevallen:

  • Renovlies Nederland heeft de klant geïnformeerd dat wij helemaal niet meer gaan leveren.
  • Het is duidelijk dat de afgesproken levertijd essentieel is.
  • U heeft vóór de koop laten weten dat de beloofde levertijd essentieel is. En daarom een belangrijke voorwaarde is om de aankoop te doen.

Wat gebeurd er bij beschadigingen van mijn levering of bij verlies?

Is de levering beschadigd of verloren?

 

Soms kan er tijdens het verzenden van de goederen iets mis gaan. Hierdoor kunnen de artikelen beschadigd raken. Renovlies Nederland draagt het risico van beschadiging of van verlies tijdens levering, totdat de klant het product heeft ontvangen. Beschadigingen aan de doos is hierbij uitgezonderd en onvermijdelijk.

Het is dus belangrijk dat u de artikelen bij levering controleert op beschadigingen. Als u de levering accepteert en daarna beschadigingen constateert waardoor u de artikel(en) wilt retourneren, dan is de verzendkosten voor het retourneren voor eigen rekening van de klant.

Laat u de artikelen bij de buren bezorgen?

  • Indien Renovlies Nederland toestemming heeft van de klant om bij de buren te bezorgen, dan draagt de klant het risico vanaf het moment dat het product bij de buren is afgeleverd.
  • Heeft u als klant niets gezegd over bezorging bij de buren? Dan blijft Renovlies Nederland verantwoordelijk, totdat u het product bij de buren heeft opgehaald.

Risico tijdens transport.

Keuze van de vervoerder

Renovlies Nederland maakt zelf de keuze voor een vervoerder van de artikelen. Hiermee blijft het risico bij Renovlies Nederland totdat het product bij u is afgeleverd.

Vragen over bestellen, betalen of leveren?

Is uw vraag niet beantwoordt? Dan kunt u onderstaande contactformulier invullen om uw vraag aan ons te stellen:

Offerte aanvragen
close slider